تانکر آب عمودی 1000 لیتری کروی
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن پلی اتیلن افقی بهترین انتخاب برای ذخیره آب در مکان هایی با محدودیت ارتفاع می باشد. این محدودیت ارتفاع ممکن است به دلیل وجود سقف یا به دلیل نیاز به اجرای سایبان برای جلوگیری از گرم شدن مخزن آب باشد. به علاوه ارتفاع کم این مخازن باعث می شود که به راحتی پر شوند.مخزن پلیمری افقی دماوند گزینه مناسبی برای ذخیره آب پشت بام محسوب می شود. با این روش می توانید به راحتی مشکل کمبود فشار یا قطع آب در منازل و مجتمع های آپارتمانی را حل کنید. باربری انواع مایعات از دیگر کاربردهای تانکر آب مدل افقی دماوند می باشد. امکان فروش آب با تانکر در دماوند به همین صورت وجود دارد. پس اگر به مخزن آب دماوند نیاز دارید یکی از مدل های افقی را انتخاب کنید.بدنه تانکرهای آب دماوند خرید مخزن آب 1000 لیتری کروی به گونه ای طراحی شده است که حداکثر مقاومت در برابر ضربه و فشار را داشته باشد. بنابراین در برابر ضربه های خارجی استحکام بالایی دارد و تحت تاثیر فشار مایع داخل مخزن تغییر شکل نمی دهد.مخازن افقی پالمیر دماوند در اندازه ها و حجم های مختلف از 100 لیتر تا 8000 لیتر تولید می شود. در قسمت های بعدی سایز و قیمت محصولات پلیمر دماوند را به صورت جدولی به صورت دقیق تر ارائه می دهیم.

تانکر آب عمودی دماوند

مخزن عمودی دومین محصول برند پالمیر دماوند و یکی از رایج ترین ها می باشد. این مخازن گزینه خوبی برای نگهداری مایعات در مکان هایی با فضای افقی محدود هستند. این ویژگی به واحدهای صنعتی مانند کارگاه ها و کارخانه ها اجازه می دهد تا حداکثر استفاده را از فضای سوله و سوله خود ببرند. شرکت پلیمر دماوند مخازن عمودی خود را در دو نوع کوتاه و بلند تولید می کند. بنابراین اگر به حجم مشخصی نیاز دارید، دو گزینه برای قطر و ارتفاع مخزن خواهید داشت. تانکر آب عمودی دماوند حجم های مختلف از 100 لیتر تا 20000 لیتر را پوشش می دهد.طراحی مخازن عمودی پالمر دماوند هم زیبایی و هم استحکام را برای آنها ایجاد کرده است. خطوط برجسته بدنه این مخازن به همراه یکپارچگی بدنه مقاومت زیادی در برابر خمش ایجاد می کرد.

مخزن پلیمری دماوند زیر پله

مخازن زیر پله راه بسیار خوبی برای استفاده بهینه از فضاهای موجود در ساختمان است. برند دماوند پلیمر مخازن زیرزمینی خود را با بهترین مواد اولیه و بر اساس ابعاد استاندارد تولید می کند. بنابراین، این مخازن به خوبی زیر پله ها قرار می گیرند. خرید زیرزمین زیر پله راه حل خوبی برای تامین فضای ذخیره آب برای هر طبقه از ساختمان است. بنگاه های صنعتی نیز می توانند با استفاده از این مدل مخزن آب دماوند مقداری از فضای افقی سالن خود را صرفه جویی کنند.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: